UA-86401432-1
Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

ЗАВОД ЗА ЈАВНО ЗДРАВЉЕ

ПОЖАРЕВАЦ


 ул. Јована Шербановића 14

12000 Пожаревац

Србија


ПИБ: 101524176

Матични бр.: 07160259

Регистарски бр.: 6169000411

Шифра делатности: 86.90


В.Д: директора:

др Ана Јовановић, специјалиста микробиологије са паразитологијом


ТЕЛЕФОНИ:

Централа: 012 222-568

                     012 223-153

Директор:  012 222-682

Факс.           012 220-913

ВАЖНИ ТЕЛЕФОНИ  >>


 E-mail: zavodpo0311@mts.rs


ЛАБОРАТОРИЈЕ


ПРОМОЦИЈА ЗДРАВЉА


САВЕТОВАЛИШТА


Мерење полена 2019. >>

Стручни испити >>

ДДД услуге >>

Санитарни прегледи >>

Вакцинације >>  


 

Приватна здравствена

пракса >>

 


Упитник о задовољству корисника наших услуга >>

 


 

Корисни линкови - здравствене  установе >>

 


Статистичке анализе >>

 


 

Финансијски извештаји  >>    

  • Дневни финансијски извештај  >>

 


Претрага сајта ...


 Прогноза времена за Пожаревац

 


 

 

 

Савети за безбедну вожњу

 

Доласком лета велики број суграђана одлучиће се да слободне дане искористи за одлазак на море, планину или другу жељену дестинацију. Многи ће се определити за пут сопственим возилом, и у том случају требало би да учине све како би себе и своју породицу безбедно превезли до жељеног одредишта и назад.

 

Да ли знате?

Свака трећа саобраћајна незгода настаје услед умора возача, при чему је он заспао или неадекватно реаговао, тако да умор, уз брзину и конзумирање алкохола, представља један од најзначајнијих фактора ризика за безбедну вожњу.

Током вожње умор настаје, пре свега због психичког напрезања возача, али може и настати као последица недостатка квалитетног сна. Истраживања су показала да мање од шест сати сна три пута повећава ризик од саобраћајних незгода, а мање од пет сати сна-чак пет пута!

Не занемарујте знаке умора и поспаности. Вожња под утицајем умора једнако је опасна као и вожња под утицајем алкохола- 17 сати без сна имаће исти ефекат као да сте попили два, а 24 сата без сна као да сте попили четири алкохолна пића.

 

 

Како бисте спречили умор за воланом, придржавајте се следећих савета:

  • Пре поласка на дуг пут добро се наспавајте и одморите
  • Трудите се да избегавате ноћну вожњу
  • Не конзумирајте алкохол
  • Правите паузе у вожњи на свака два сата-истезање, лак оброк и доста течности
  • Када осетите знаке умора одмах зауставите аутомобил на првом сигурном месту.
  • Савет више за родитеље:
  • Децу никада немојте оставњати саме у возилу, чак ни у хладу- деца и кућни љубимци су често жртве високих температура у возилима. Увек проверите задња седишта када излазите из возила-дешава се да због многобројних обавеза родитељи забораве децу у колима, нарочито ако мирно спавају. 
  • Деца се увек и свуда возе искључиво у аутоседиштима, све док нису довољно велика за „обични“ појас.

 

Придржавајте се датих савета како бисте срећни задовољни стигли до жељеног одредишта!